Adatvédelmi szabályzat
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI
FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.usarendszam.hu címen
elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az
alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános
szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív
használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen
olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben
vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és
azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az
alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között
létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
Töltsd ki az itt található adatokat, szükség szerint egészítsd ki
azokat.
- Cégnév:
Kelemen István EV kisvállalkozó
- Székhely:
1195 Budapest Petőfi u. 23 Fsz/2
- Adószám: 70642760-1-43
- EV ig
szám.:ET-035588 Kibocsájtó hat: Budapest XIX. Kerületi Hiv
- Szerződés
nyelve: magyar
- Elektronikus
elérhetőség: admin@usarendszam.hu
- Telefonos
elérhetőség: +36 203292910
- Számlaszám: 11719001-29911796
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban:
üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Dísztárgyak
Lejárt Amerikai Rendszámtáblák, utcatáblák, illetve egyéb dísztárgyak.
A rendszámtáblák csak és kizárólag dekorációs céllal lehet felhasználni, gépjárműre,
közúton való közlekedésre nem jogosít fel, minden ilyen nemű felhasználása
szigorúan tilos és a törvény bünteti.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a
valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül,
online rendelhetőek meg, magyar posta által történő házhoz szállítással
vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben
előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle
elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott
árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron
szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló
részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a
lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú
elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási
díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont
alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható
termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett
megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a
teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről,
akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el,
ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél
részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között
rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban
megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja
megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt
találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a
jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét,
akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés
menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és
jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben
az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely
segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti,
szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a
kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja
választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve
törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás
folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor
a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk
Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait.
Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen
esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az
üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére
küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására
csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti
a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi
megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi
megrendelés számmal azonosítható.
4. Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell
adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és
szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges
jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs
feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer.
A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az
azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását
követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek,
az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem
vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az
üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált
adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem
biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a
felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy
tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az
e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet
regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig. A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a
megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő
munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés
teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek
esetében 1 - 3 munkanap.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai
ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes
bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának
fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
- Banki
előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön
megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a
bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az
átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget
jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a
futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok
között találja meg)
- Személyesen
történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető
székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben,
vagy bankkártyával.
- Utánvéttel
történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat
szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek
számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes
megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még
hozzáadódik.
- Utánvéttel
fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek
készpénzben kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél
alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag
tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék
megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén
kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv
nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Házhoz szállítás díjszabása
Előre utalás esetén:
·
Rendszámtáblák, kulcstartók, bármennyit vesz 750 Ft
·
Utcatáblák, rendszámok, kulcstartók, bármennyit vesz 1500 Ft
Utánvét esetén
·
Bármilyen termékből, bármekkora mennyiség esetén 2300 Ft
7. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1
- 3 munkanap.
8. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta
kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra között.
Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt
napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a
küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának
a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a
csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem
vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a
megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre
történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával
kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai
között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
9. Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy
megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell.
Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a
küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül –
vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie
kell.
10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet
szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak
minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék
kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a
szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású
terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az
üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott
tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási
nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a
fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles
elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek
visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó
nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak
az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját
is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely
többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A
szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell
teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a
fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A
két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy
figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból
adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék
rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából
eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre
kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az
esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.
(például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan
termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci
mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan
nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó
kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően
került előállításra,
- olyan
termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az
üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
11. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó
151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó
rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor
nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően
keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a
gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül.
Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt
tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a
meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális
javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia
feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt
érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen
megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről,
továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális
szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A
meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is
visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk,
azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe
csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell
arra, hogy a kijavítást, vagy cserét XXX napon belül elvégezze. A jótállás
körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
12. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben
kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a
Ptk. 6:159-167 :§ i szerint
13. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető
adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt
évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá
érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra
érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító
választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött
szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek
között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság
előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek
számára a bírósági út.
14. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott
személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy
számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl:
futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre
statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az
üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja
át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése
szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát,
letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás
bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy
olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a
felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés
teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a
webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés
leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a
hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése
illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során
megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a
megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor
kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény
rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon
érhető el.
15. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a
Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött
szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.